Helpdesk

24-godzinny helpdesk czasem reakcji 60 minut

Pomożemy w przypadku problemów najszybciej jak to możliwe. Nie tylko w razie awarii wyważarki - pomożemy również w innych kwestiach związanych z wyważaniem i diagnostyką.

Bezpośredni kontakt z serwisem Schenck RoTec Polska uzyskacie wysyłając zapytanie emailem na adres serwis@schenck-rotec.com.pl lub poprzez formularz (przyciski po prawej stronie). W godzinach 8:00 - 16:00 można się kontaktować pod nr. tel. +48 32 788 8281.

Poza godzinami pracy, możecie Państwo skontaktować się bezpośrednio z naszą centralą w Niemczech dzwoniąc na Service Hotline pod nr tel. +49 (0) 6151 32 3083 lub wysyłając zgłoszenie poprzez formularz https://schenck-rotec.com/services/hotline-helpdesk.html  

Czas reakcji serwisu Schenck na zgłoszenie serwisowe wynosi do 60 minut.  

Wykorzystywanie plików cookie Pliki cookie umozliwiaja udostepnienie oferowanych przez na uslug w optymalny sposób. Korzystanie z naszej strony oraz naszych serwisów jest równoznaczne z wyrazeniem zgodny na korzystanie z plików cookie. Link do Deklaracji ochrony danych Schenck RoTec